سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهندسی مکانیک

سلام!


اینم یه مطلب واسه همه ی 88یا خصوصأ اونایی که الان ++C میخونن.


قبل از اینکه شروع کنم بد نیست بگم الان ++C رقابت شدیدی با جاوا داره و خیلی از برنامه های تجاری به این زبان نوشته میشن و توی خیلی از دانشگاهها ++C به عنوان برنامه نویسی پیشرفته تدریس میشه.


اینا رو گفتم که دست کم نگیریدش ...من شخصأ خیلی دوست دارم اگه فرصت کردم ++C یا #C رو به عنوان زبان مکمل یاد بگیرم. 


++C


زبان برنامه‌نویسی ++C یک زبان برنامه‌نویسی کامپیوتری همه منظوره، شی گرا، سطح بالا و چندرگه (که از برنامه‌نویسی رویه‌ای، تجرید داده‌ها و برنامه‌نویسی شئ گرا پشتیبانی می‌کند)، عمومی و با قابلیت‌های سطح بالا و سطح پایین می‌باشد. این زبان دارای قابلیت‌های انواع داده ایستا، نوشتار آزاد، چندمدلی، معمولاً زبان ترجمه شده با پشتیبانی از برنامه‌نویسی ساخت‌یافته، برنامه‌نویسی شی‌گرا، برنامه نویسی جنریک است. ++C به همراه جد خود C از پرطرفدار ترین زبانهای برنامه‌نویسی تجاری هستند.


ادامه مطلب...

ارسال شده در توسط شهرستان مهر __سیدمصطفی برهانی نسب